Levering pr post

Normalt har du varene på postkontoret 2-3 dager fra vi har mottatt din bestilling, forutsatt at varen er på lager. Postkontoret gir deg beskjed når pakken kan hentes.

Du har to ukers frist til å hente pakken din på ditt nærmeste postkontor. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. Dette er Postens reglementer. I tillegg, vil du bli fakturert for fraktkostnadene.

Forsendelser over 35 kg.

Vi bruker Schenker eller Bring Cargo til større forsendelser. Er det forsendelse til privat person vil transportøren ringe eller sende SMS for å avtale leveringstidspunkt for å sikre at det er noen til å ta imot varen når de kommer. Så snart vi har mottatt sporingsnummer for forsendelsen, sender vi denne slik at våre kunder kan følge forsendelsen online. Haster det med levering anbefaler vi at kundene ringer direkte til transportør for å avtale utlevering direkte.

Bring Cargo   Telefon 04045

Schenker AS Telefon 22 72 75 00

Merk at det tilkommer dagsleie om ordren blir stående på terminal lenger enn 3 dager så det er viktig at det blir gjort avtale om utlevering.

Betaling

Vi kan tilby fleksibilitet med Svea Check-out kasse hvor du kan velge mellom flere betalingsløsninger.

1. Kortbetaling, Visa/ Mastercard

2. Faktura- få faktura etter at varen er levert.

3. Delbetaling.

4. Forskuddsbetaling- ved forskuddsbetaling overføres ordrebeløpet til vår kontonummer 1506.08.53271 merket med navn.

Vi sender varen så fort vi har registrert innbetalingen.

5.Postoppkrav-gjelder kun servicepakke, oppkravsgebyr vil gebyret på 69 kr  komme i tillegg til fakturabeløpet.
 
Kunder på Svalbard

Posten har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard. Av denne grunn blir hver bestilling belastet med dette gebyret som f.t. er kr 236,- .